Techniki Rangi D
Kamaitachi
Ranga: D
Chakra: 2 000
Opis: Podstawowa technika dla uyztkownika wachlarya. Polega ona na zwykłym, ale bardzo silnym podmuchu wiatru wykonanym przez wachlarz. Wymaga Kyodai Sensu.
Renkuudan
Ranga: D
Chakra: 1 000
Opis: Technika polega na wydmuchanie małej kuli powietrznej bardzo przydatnej do ataków na dystans.
Shinkuu Gyoku
Ranga: D
Chakra: 500
Opis: Polega na wypuszczeniu z ust wielu tnących kul wiatru. Wypuszczone kule są w stanie zadać lekkie obrażenia przeciwnikowi. Technika jest odzwierciedleniem techniki Katon: Housenka no Jutsu, tyle że zamiast płomieni używa się wiatru. Ilość kul możliwych do wypuszczenia zależy od rangi wykonawcy techniki.
Techniki Rangi C
Daitoppa
Ranga: C
Chakra: 5 000
Opis: Technika polega na nagromadzeniu w płucach dużej ilości chakry, po wydechu w stronę wroga zaczyna sunąć wielka fala wiatru, zdolna do zmiecenia każdego. Atak nie zadaje zbyt wielu obrażeń, jednak znacznie odpycha przeciwnika, nawet na kilkadziesiąt metrów w tył.
Gama Teppou
Ranga: C
Chakra: 3 000
Opis: Technikę tą można wykonać tylko i wyłącznie z żabą. Polega ona na tym,iż osba stoi za lub na żabie,która ma w ustach wodę i zbiera czakre przez nos,a użytkownik zbiera swoją czakrę wiatru i uderza w żabe aby wypluła wode. Ten atak jest połączeniem żywiołów wody i wiatru dlatego też jest potężny.Gdyż wypluta woda ma potężną siłe i może spokojnie zniszczyć budynek. Najważniejsze w tej technice jest synchronizacja użytkownika a żabą. Technika oprócz siły ma również duży zasięg i szybko się rozprzestrzenia na cały obszar ataku. Wywołuje ona również silną fale uderzeniową. Wymaga paktu z żabami.
Hana Chiri Mai
Ranga: C
Chakra: 1 000
Opis: Technika polegająca na wysłaniu silnej wiązki wiatru o kształcie wiru w przeciwnika. Przy ataku pojawiają się płatki kwiatów. Jutsu to służy przede wszystkim do odepchnięcia przeciwnika z ogromną siłą, w bardzo krótkim czasie. Siła techniki zależy od rangi jej wykonawcy.
Techniki Rangi B
Dai Kamaitachi
Ranga: B
Chakra: 3 000
Opis: Do wykonania tego jutsu, potrzebne jest Kyodai Sensu. Przy jego pomocy shinobi posiadający go tworzy bardzo silny wiatr, który jest zdolny pociąć drzewa. Dzięki tej technice można się uchronić przed np. brońmi miotanymi i zarazem atakować. Wymaga Kyodai Sensu.
Mugen Sajin Daitoppa
Ranga: B
Chakra: 5 000
Opis: Ninja kumuluje w płucach chakrę i miesza nią w powietrzem, po czym wypuszczając je z ust odpycha wszystko w promieniu 30 metrów, z siłą huraganu które może powalić drzewa.
Techniki Rangi A
Shinkurenpa
Ranga: A
Chakra: 7 000
Opis: Użytkownik składa kilka pieczęci, a z jego ust wylatuje olbrzymia fala wiatru, zdolna do zmiecenia każdego w promieniu 40 metrów od użytkownika. Fala jest tak silna, że zadaje ogromne obrażenia i jest nawet zdolna do zabicia wroga. Jej siła zależy od witalności i rangi wykonawcy.
Techniki Rangi S
Rasen Shuriken
Ranga: S
Chakra: 10 000
Opis: Jest to "dokończona" wersja Rasengana, która została wzmocniona jest przy pomocy Natury Wiatru. Technika wymaga stworzenia dwóch klonów, które pomagają w tworzeniu techniki. Jest to wyjątkowo niszczycielska technika, gdyż przecina milionami niesamowicie szybkich igiełek z chakry wszystkie komórki w ciele przeciwnika. Powoduje to śmierć oponenta. Dodatkowo technika tworzy szkody na ogromnym obszarze, nie sposób uniknąć jej przy pomocy Kawarimi. Wymaga Rasengana.
Ostatnio edytowany przez Feroz (2010-08-05 22:11:54)
Jeżeli macie do mnie pytania związane z Walką, Misją lub innych takich to możesz śmiało zapytać na gg, PW, chatboxie lub na inncyh oficjalnych tematach w A-N.
Jeżeli masz pytania na temat silnika gry to pytaj w Siedzibie Feroza.
Jeżeli chcesz mnie o coś zapytać too...
Śmiało !!! Pytaj !!!
Jeżeli chcesz mnie wyzwać na walkę too...
Śmiało !!! Wyzywaj !!!
Offline