Forum zostaje zamknięte, prosimy rejestrować się na nowym adresie: http://www.naruto-slide.pun.pl


#1 2009-09-10 18:22:37

 Feroz

http://i31.tinypic.com/2psn6fk.jpg

7721842
Skąd: te oczy? ;]
Zarejestrowany: 2009-03-21
Posty: 333
Punktów :   
WWW

Natura chakry - Suiton

Techniki Rangi D



Suigadan
http://img33.imageshack.us/img33/1270/suigadanb.jpg
Ranga: D
Chakra: 500 za kolec.
Opis: Po wykonaniu serii odpowiednich pieczęci, woda znajdująca się w pobliżu Shinobi wykonującego Suigdan podnosi się, żeby już po chwili uformować wodne strumienie przywodzące na myśl wiertła. Następnie, wodny oręż otacza przeciwnika i zaciska się w prawdziwie miażdżącym kręgu. Jutsu używane jest głównie podczas ataków krótkodystansowych (mniej niż 5 metrów).Jest ona raczej używana z zaskoczenia aby przeciwnik nie wiedział skąd nadszedł atak. Wymaga obecności wody.

Teppoudama
http://i25.tinypic.com/2eapeo7.jpg
Ranga: D
Chakra: 500
Opis: Technika polega na wypluciu kuli wodnej. Jest to podstawowa technika wodna. Siła zależy od rangi użytkownika.

Techniki Rangi C



Daibakuryuu no Jutsu
http://img40.imageshack.us/img40/1157/daibakuryuua.jpg
Ranga: C
Chakra: 3 000
Opis: Jeżeli przeciwnik stoi na wodzie to tą techniką jesteśmy zdolni wytworzyć pod nim mały wir, który wciągnie naszego opponenta bardzo głęboko pod wodę. Wymaga obecności wody.

Gousuiwan no Jutsu
http://img534.imageshack.us/img534/827/gousuiwana.jpg
Ranga: C
Chakra: 1 000
Opis: Technika polega na zebraniu trochę wody ze swojego ciała lub zbiornika wodnego do ręki, dzięki czemu ręka staje się bardziej muskularna i można nią podnosić ciężkie rzeczy jak np. miecze. Wymaga posiadania umiejętności Suika no Jutsu.

Mizuame Nabara
http://img841.imageshack.us/img841/4667/mizuamenabaraa.jpg
Ranga: C
Chakra: 3 000
Opis: Technika polega na szybkim wypluciu z ust lepkiej, płynnej mazi, która skutecznie unieruchamia wszystko, co znajdzie się w jej zasięgu. Jedynym sposobem na poruszanie się po niej, jest użycie ogromnej ilości chakry jeszcze przed użyciem techniki, oraz skupienie jej w podeszwach butów.

Mizu Bunshin
http://img3.imageshack.us/img3/7687/mizubunshin.jpg
Ranga: C
Chakra: 500x1
Opis: Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardzo podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w pewnym promieniu od niego. Do stworzenia klonów potrzebna jest woda.

Mizurappa
http://img202.imageshack.us/img202/1207/mizurappaa.jpg
Ranga: C
Chakra: 2 000
Opis: Jest to dość silna technika. Aby jej używać należy dobrze kontrolować żywioł wody. Sama technika jest dość prosta w wykonaniu. Po wykonaniu niezbędnych pieczęci z ust użytkownika wylatuje skoncentrowany strumień wody, użytkownik może dowolnie kontrolować ten strumień. Za pomocą czakry może dowolnie zwiększać siłę oraz odległość na jaka poleci ten atak. Technika ta jest niebezpieczna gdy użytkownik dobrze jej użyje,ma ona taką siłę , że mogłaby zniszczyć drzewo.

Suirou no Jutsu
http://img269.imageshack.us/img269/24/suiroub.jpg
Ranga: C
Chakra: 3 000, 500 za utrzymywanie.
Opis: Jutsu polegające na zamknięciu zaskoczonego przeciwnika w wodnej kuli. Z tej techniki nie da się wydostać w żaden sposób. Oponentowi, na którym została użyta ta technika grozi uduszenie, które następuje po sześciu turach. Osoba która wykonuje to jutsu posiada tylko jedną wolną rękę, ponieważ druga musi stykać się z kulą. Gdy tylko ją puści, woda rozlatuje się, a przeciwnik zostaje uwolniony.

Suijinheki
http://img197.imageshack.us/img197/5631/suijinhekib.jpg
Ranga: C
Chakra: 2 000
Opis: Jedna z wodnych technik. Shinobi wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon). Stosuje to w formie 4 ścian wody, pojawiających się po każdej stronie użykownika, blisko ciała. Zasłona broni przed każdym jutsu Katon, oraz przed brońmi miotanymi. Wymaga obecności wody.

Techniki Rangi B



Baku Suishouha
http://img338.imageshack.us/img338/4769/bakusuib.jpg
Ranga: B
Chakra: 15 000, 2 000 za utrzymywanie.
Opis: Technika polegająca na wypluciu ogromnych ilości wody, które błyskawicznie zalewają pole walki. Gdy wszystku już jest pod wodą, Shinobi może dowolnie kontrolować wodę, co daje wielką przewagę nad przeciwnikiem.  Technika niezwykle przydatna w walce z wieloma przeciwnikami. Jedynym minusem tej techniki są olbrzymie pokłady chakry wykorzystywane do jej użycia.

Goshokuzame
http://img41.imageshack.us/img41/5482/goshokuzameb.jpg
Ranga: B
Chakra: 3 000 za rekina.
Opis: Technika przydatna wyłącznie w walce na/w wodzie. Polega na wytworzeniu kilku rekinów z chakry, poruszających się pod wodą. Zwierzęta są niezwykle szybkie i w pełni kontrolowane przez wroga, mogą być unieszkodliwione tylko po śmierci używającego. Mogą być także zniszczone przy użyciu jutsu, mają jednak wyjątkową zdolność do regeneracji ran, przy użyciu otaczającej ich wody. Wymaga obecności wody.

Suikoudan no Jutsu
http://img33.imageshack.us/img33/2534/suikoudanb.jpg
Ranga: B
Chakra: 4 000
Opis: To technika polegająca na utworzeniu z wody olbrzymiego rekina który uderza z olbrzymią mocą w przeciwnika.Aby używać tej techniki należy znajdować się blisko jakiegoś zbiornika z wodą. Technika ta nie jest zbyt wymagająca,ale może zaskoczyć niedoświadczonego shinobi. Może ona spokojnie powalić shinobi. Choć jest techniką z wyglądu słabą ma wystarczającą moc. Wymaga obecności wody.

Techniki Rangi A



Daibakufu no Jutsu
http://img44.imageshack.us/img44/3567/daibakub.jpg
Ranga: A
Chakra: 15 000
Opis: Jutsu tworzące wielki wodny wir, skierowany w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsko potężna. Taki wir jest zdolny zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. Siła techniki zależy od rangi jej wykonawcy. Wymaga obecności wody.

Hahonryuu
http://img268.imageshack.us/img268/3884/hahonryuua.jpg
Ranga: A
Chakra: 2 000
Opis: Technika żywiołu wody. Polega na wytworzeniu i skupieniu w ręce wiązki wody, a następnie na wystrzeleniu jej. Wiązka taka jest w stanie powstrzymać każdy atak żywiołu ognia.

Suiryuudan no Jutsu
http://img188.imageshack.us/img188/4950/suiryuudanb.jpg
Ranga: A
Chakra: 8 000
Opis: Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego wodnego smoka. Smok gotów jest przygnieść przeciwnika ogromnym ciężarem wody. Można wytworzyć tylko jednego smoka na raz, ponieważ wykonanie pieczęci zajmuje dużo czasu. Siła techniki zależy od rangi jej wykonawcy Wymaga obecności wody.

Suishouha
http://img29.imageshack.us/img29/1888/suishuuhab.jpg
Ranga: A
Chakra: 10 000
Opis: To jutsu wykorzystuje wodę do wysłania na przeciwnika ogromnej fali. Fala ta ma dewastującą moc i niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze. Siła techniki zależy od rangi jej wykonawcy. Wymaga obecności wody.

Ostatnio edytowany przez Feroz (2010-08-04 20:58:03)


http://img651.imageshack.us/img651/8109/madara.jpg

Jeżeli macie do mnie pytania związane z Walką, Misją lub innych takich to możesz śmiało zapytać na gg, PW, chatboxie lub na inncyh oficjalnych tematach w A-N.
Jeżeli masz pytania na temat silnika gry to pytaj w Siedzibie Feroza.
Jeżeli chcesz mnie o coś zapytać too...
Śmiało !!! Pytaj !!!
Jeżeli chcesz mnie wyzwać na walkę too...
Śmiało !!! Wyzywaj !!!


http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100628213209/naruto/images/thumb/d/d5/Madara%27s_Eternal_Mangekyo_Sharingan.JPG/180px-Madara%27s_Eternal_Mangekyo_Sharingan.JPG

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl